Cannes Lions: Music x Advertising Matchmaking (hosted by BMIM and Embassy of Dutch Creativity)

Na twee jaar afwezigheid keert Buma Music in Motion terug naar het strand van Cannes voor een echte matchmaking. Bij ons draait het allemaal om het faciliteren, mobiliseren en professionaliseren van de creatieve en muziekindustrie. En hoe kan dat beter dan door gelijkgestemden tegenover elkaar te zetten. Dus kom langs voor nieuwe inzichten, frisse ideeën en... natuurlijk wat drankjes en hapjes.

De Music x Advertising Matchmaking sessie is op donderdag 23 juni van 15:00 – 17:00 uur bij de Embassy of Dutch Creativity op Rado Beach Helen (Blvd de la Croisette)! Ben jij een internationale creatieve, marcom of reclameprofessional? Of…. ben je een Nederlandse mediacomponist, muziekbegeleider, producer, sync agent of muzikant (of vertegenwoordiger)?

Ontmoet de beste mensen in de muziek en doe mee met deze nuttige netwerkmogelijkheid met de reclame-industrie!

De inschrijving is gesloten. De Matchmaking was op donderdag 23 juni.

Let op: je hebt geen ticket van Cannes Lions Festival of van de Embassy nodig om bij onze matchmaking sessie aanwezig te zijn, alleen de bevestiging vanuit Buma Music in Motion.

Wil je weten wie er ook aanwezig zullen zijn? Bekijk het event op LinkedIn.

We nemen ook 9 componisten mee naar Cannes. We hebben drie pop-up studio's in de haven van Cannes gemaakt, waar de componisten aan de slag gaan met nieuwe projecten en hun (manier van) werk in real life laten zien aan (potentiële) klanten. Cannes Lions is 's werelds belangrijkste netwerk- en prijsuitreiking in de creatieve industrie. Wil je meer weten? Klik hier

Supported by Embassy of Dutch Creativity